piątek, 9 grudnia 2016

Zamknięcie!

Niestety postanowiłam zamknąć bloga. Nikt z was nie chce już pisać opowiadań, więc po co mam go prowadzić na siłę? Mała aktywność i nikt prawie nie dołącza. Jak na razie dziękuję tym którzy byli zawsze ze mną i kiedy blog upadał oni go próbowali szybko pozbierać, więc nie zostawałam z tym sama. Jest mi ciężko go zamknąć, bo to na prawdę wspaniały blog i przydałaby się tylko większa aktywność. Nie wiem czy go jeszcze w ogóle wznowię, ale wiem że teraz dużo osób dołącza do blogów z ludźmi, a rzadziej ze zwierzętami. Było mi miło prowadzić ten blog i poznałam tu wiele osób.

~Alfa Anaksunamun

4 komentarze:

  1. Co mogę napisać?
    Eh, szkoda mi tego bloga, był dla mnie odskocznia od prawdziwego życia. Kochałam zagłębiać się w postać tygrysa, który mi pasował. Cieszę się że tutaj dołączyłam i pisałam opowiadania, zostałam do końca. Poznałam tutaj sporo miłych i ciekawych ludzi. Mam nadzieje że mnie nie zapomną, tak jak ja ich.
    Rzeczywiście ...aktywność bardzo się zmniejszyła , podziwiam Ankę XD Anaksunamun która prowadziła tego bloga, będąc dobrą Alfą. Nie rezygnowała z niego tak szybko i nie skreślała członków od tak. Od listopada...wszystko się zmieniło. Ja nigdy nie zapomnę STP...To tyle z mojej strony, zapraszam na pv na hwr. Z chęcią podzielę się smutkiem z członkami bloga.

    ~Xena, Armor King.
    ~Barziej znana jako Czika

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż.
    Widziałam, że blog był coraz bardziej aktywny ale nie traciłam nadziei, że stanie na równe nogi. Niestety to wina przedewszystkim braku czasu. Fajnie było być tygrysem. Ana. Życzę ci mimo wszystko radości w życiu. Blog był bardzo fajny. I to nieprawda że bardziej popularne są blogi o tematyce ludzkiej. Ale to bez znaczenia. Nie wykreślę tego bloga od tak z pamięci. Wszystkie blogi w których byłam pamiętam. A STP zostanie jednym z najpiej zapamiętanych. Dziękuję, że mogłam tu poznać innych ludzi i razem bawić się w świecie tygrysów. Pa wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi net padł i mam karę na kompa :c Moje 25 gb -,-

    OdpowiedzUsuń