piątek, 2 grudnia 2016

Profil tygrysicy - Layla


Imię: Zwie się Layla
Pseudonim: Lal
Wiek: 3 lata.
Płeć: samica to widać.
Hierarchia: Omega
Stanowisko: Po długim zastanowieniu postanowiła zostać medyczką.
Cechy charakteru: Layla jest pomocnicza i urocza. Jest śmieszna i ładna.
Ale nie daje sobą pomiatać. Nie poddaje się tak łatwo i zawsze jest uśmiechnięta. Ma kruche serce i nie uczestniczy w bójkach.
Jest opiekuńcza i czuła kocha przygody. Zawsze pomaga innym i pociesza, jeśli czeba.
Cechy fizyczne: Layla słynie z szybkości wręcz jest tak szybka prawie, jak gepard. Nie jest silna.
Boi się: Layla boi się prawie wszystkiego ale najbardziej ludzi.
Znak szczególny: Layla ma znak na łapie.
Partner: Szuka, ale nie ma szans przy innych tygrysicach.
Rodzice:
Matka: Zuzi
Ojciec: Avalon
Inna rodzina:
Siostra: Zoe
Potomstwo: Na razie brak, ale może kiedyś?
Inne zdjęcia:
Historia: Urodziłam się jak każdy inny tygrys na wolności. Pewnego dnia piękna tygrysica Zuzi poznała tygrysa Avalona. Zakochali się w sobie i od razu wzięli ślub. Po kilkoro latach urodziłam się ja i moja siostra. Po pewnym czasie zostawiłam rodzinne grono i wyruszyłam w poszukiwaniu stada. Jednak postanowiłam sama założyć stado. Gdy je założyłam przybyło dużo członków. Ale po miesiącu złapali mnie kłusownicy i skończyłam rolę alfy. Gdy chcieli mnie zabić uciekłam z różnymi myślami. Po tygodniu znalazłam stado i dołączyłam.
Złote tygrysy: 100.000 ZT
Data dołączenia: 2.12.2016
Właściciel/ka: szarka milka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz